JAK VRÁTIT CELOSEZÓNNÍ PŮJČENÍ
Pokud si nevíte rady, jak v této době vrátit celosezónní půjčení, je tento návod/zodpovězení častých dotazů přesně pro vás.
Máte několik možností vrácení:
1) Osobně. Napište e-mail a sjednejte si individuální termín vrácení.
2) Osobně. Přijďte kdykoliv v aktuální otevírací době.
3) Spediční firmou. Bližší informace uvedeny v odpovědi na otázku číslo 2.
4) Přijedeme si pro ně osobně. Tato služba je placená.
Třinec - 200 Kč/ svoz.
Český Těšín, Bystřice, Jablunkov, Smilovice, Střítež, Hrádek, Nýdek, Ropice, Vendryně, Hnojník - 400 Kč/svoz.
5) Nechte si ji do 30. 4. 2021 u sebe. Jen nás o svém záměru informujte, abychom s tím počítali. Není v tom žádný problém.
Časté otázky:
1) Jsme z jiného kraje a máme problém se k nám dostat?
Chápeme a není v tom problém. Nechte si výpůjčku zatím u sebe. Jen nás prosím informujte o problému s transportem k nám.
2) Potřebujete mít již vratnou kauci u sebe a nedostanete se k nám?
Pošlete vybavení řádně zabalené ve fólii a v krabici tak, aby nemohlo dojít k poškození obsahu jakoukoliv spediční firmou. Na e-mail info@skicentrum3nec.cz nám napište informační e-mail o zaslané výpůjčce. Do balíku přidejte váš doklad o půjčení + číslo účtu, kam vám máme zaslat vratnou kauci. Za správnost zaslaných údajů (číslo účtu) a za nepoškození zásilky si ručíte sami.
3) Rád bych si prodloužil vypůjčení vybavení. Ještě plánujeme cestu do zahraničí. Je to možné?
Není v tom žádný problém. Prosím však o informaci z vaší strany do kdy si chcete výpůjčku zanechat.
Pevně věříme, že jsme zodpověděli všechny vaše dotazy a pomohli vám nalézt ideální řešení.
Přejeme vám hlavně pevné zdraví a úsměv v této nelehké době.
Tým Skicentra3nec